Al-Gaddafi lecsapott: a líbiai vezér első beszéde keményen “ütött”

Közzététel ideje | szeptember 24, 2009 | 11 hozzászólás | GaceTillerro

Muammar al-Gaddafi (Moamer Kadhafi), Líbia legendás vezetője 40 éves uralkodása során először állt az ENSZ közgyűlése elé a jelenleg is zajló new yorki találkozón, és hírnevéhez méltó módon a megengedett 15 perc helyett közel 90 perces, esetenként megdöbbentő beszédet tartott. Az első rész elég barátságosra sikeredett, de aztán a "királyok királya" belemelegedett és Panamától kezdve Irakon át Afganisztánig mindent felemlegetett, például az amerikaiak által Irakban elkövetett "tömeggyilkosságokat" bíróság elé vinné és az ártatlan irakiakat mészároló gyilkosokat súlyosan megbüntetné.

De kiragadok még néhány érdekes hozzászólást részéről: al-Gaddafi szerint ha Vatikán létezhet, akkor miért ne létezhetne egy iszlám (tálib) állam Afganisztánban, továbbá véleménye szerint a sertésinfluenzát laboratóriumok mélyén hozták létre, biológiai fegyverként használva azt a világ ártatlan lakossága ellen. Persze konkrétan egyetlen egyszer sem szólalt fel az Egyesült Államok ellen, de végig érezhető volt beszédéből, hogy minden probléma fő okozójának Washingtont tartja, bár Barack Obamáról tisztelettel beszélt végig.

Annyira hihetetlen dolgok hangzottak el a beszédben, hogy még muszáj néhány dolgot kiragadnom. A líbiai vezető régóta hangoztatott nézetét itt is közzétette, eszerint Izrael és Palesztina szembenállását egy Izrasztinának nevezett közös állam létrehozásával kellene megoldani. Ez azért elég kemény javaslat, ha nem olvastam volna róla korábban, akkor azt hinném, hogy a tolmács fordított félre. Aztán ott volt az elég nevetségesen hangzó ötlet, hogy mostantól az ENSZ központjának Líbiában kellene lennie, hiszen az Egyesült Államokban súlyos biztonsági kockázat van jelen, ráadásul az odautazó vezetőknek az időeltolódás miatt az ún. jet lag betegséggel is meg kell küzdeniük.

De a szöveg mellett volt látvány is, elég sokan megrökönyödtek, amikor al-Gaddafi összegyűrte a kezében tartott ENSZ alapokmányt, jelezve, hogy nem ismeri el a világszervezet fennhatóságát maga felett. Keményen támadta a Biztonsági Tanácsot (BT) is, szerinte az ugyanis inkább a "Terror Tanácsa", amely másodrendű polgárrá alacsonyítja azon országok lakosait, akik nincsenek a BT-ben.

De ez tényleg csak elenyésző összefoglalása a beszédnek, a teljes felszólalás a tovább után megtekinthető (9 darabban, egymás után). Hangsúlyozom, kizárólag fanatikusoknak!

 

Hozzászólások:

11 válasz érkezett eddig a következő írásra: “Al-Gaddafi lecsapott: a líbiai vezér első beszéde keményen “ütött””

  1. III. Konrad
    szeptember 24th, 2009 @ 20:27

    Ez egy őrült.

    Kész van a csávó teljesen.

    Nem lepődnék meg, ha kiderülne, hogy valami kemény tudatmódosító, vagy PCP anyagon van rajta már hosszabb ideje.

  2. janikisherceg
    szeptember 24th, 2009 @ 21:42

    Azért mert szokatlan dolgokat mondott még nem őrült. A legtöbb általa említett probléma igen is valós. A BT helyzete tényleg különös. Az állandó tagok vétójoga miatt gyakorlatilag semmit se tud elérni, mert az valakinek az érdekét sérti. Mondjuk az ENSZ Líbiába helyezése és a Tálib állam összehasonlítása a Vatikánnal tényleg “erős”.

  3. GaceTillerro
    szeptember 24th, 2009 @ 21:53

    @janikisherceg: Igen, szerintem sem őrült. Mert mondhat bárki bármit, azért Líbia (már nem csak) afrikai szinten rendkívül prosperáló ország, és ebben nagy szerepe van al-Gaddafinak is. Jogsértések, fura dolgok vannak, de hol nincsenek?

  4. janikisherceg
    szeptember 24th, 2009 @ 22:12

    Engem azért Ahmedinedzsad beszéde is érdekelne. Arabul nem tudok a “művelt nyugat” híradói pedig semmit nem mondtak a szokásos sztereotípiákon kívül.

  5. janikisherceg
    szeptember 24th, 2009 @ 22:22

    Bocs nem arab! Perzsául nem tudok!

  6. superbaa
    szeptember 24th, 2009 @ 23:01

    Zöld könyv! Ingyen irány a líbiai nagykövetség:P

  7. III. Konrad
    szeptember 25th, 2009 @ 13:20

    Szóval, nem őrült?

    Most hagyjuk az iszlamizmus és iszlámnácizmus II. VH vége óta elkövetett rémtetteit, melynek alsó hangon is 5 – 10 millió halottja van azóta, és amit egyetlen iszlamista népvezér (ez sem) akar valahogy emlegetni…

    …nézzük csak az itteni cikkben megjelent, hagymázos, rémálomszerű elmeroggyanásait:

    “…ha Vatikán létezhet, akkor miért ne létezhetne egy iszlám (tálib) állam Afganisztánban…”

    ???!!!????

    1.A tálib bandával nem az volt a gond, hogy “léteztek”, hanem hogy tömegpusztító háborút hírdettek a civilizáció ellen, szerte a világban. És mindezt tettekkel is megerősítették, nehogy valaki félreértse.

    (a tálib terror egyébként nem 9/11 – el kezdődöt, kitűnő irodalom magyar nyelven ehhez: Jossef Bodansky: Békecsapda).

    2. Mégis, mi köze egy világszerte, nemzetközi jogilag is elismert különleges államalakulatnak (Vatikán) egy tömeggyilkoságok, népirtások kíséretében hatalmat megszerző, teljsen illegitim, senki által sehol el nem ismert terrorgenghez?

    (na jó, Pakisztán hivatalosan is elismerte…de ennyi, ez nemzeközi jogilag egy qrvára nagy NULLA…)

    És kérném, most nehogy elkezdje valaki emlegetni a Vatikánt, mint inkvizíciós terrorállamot, ANNAK a Vatikánnak ugyanis már vagy 300 éve vége.

    “..a sertésinfluenzát laboratóriumok mélyén hozták létre, biológiai fegyverként használva azt a világ ártatlan lakossága ellen…”

    - Izé…erre kell mondani, hogy “No Komment”?

    Marha állat…

    kadafinak az agyát viszont alighanem tényleg megfertőzhette ez a vírus…ttől hülyült el ennyire idősebb korára.

    “…minden probléma fő okozójának Washingtont tartja…”

    - Eltekitve a beteges USA – és sikergyűlölettől, melynek ez az elmebeteg kijelentés afféle axiómája, az évtizedek óta tartó iszlamista terrorról, népirtásokról valahogy ismét megfelejtkezik…biztos a malacinfluenza miatt van ez is.

    Ahogy szót sem szól az egyre elmebetegebb fajgyűlölő eszmékről sem, melyek az úgynevezett 3. világban futótűzként terjednek…

    És arról sem szól, hogy jelenleg egy állam fenyegetőzik világ teljes elpusztításával, ráadásul vallási elborultságból, ez pedig szintén nem az USA…(tessék utánnanézni, mit mond erről a – szerintük – hamarosan amúgy is bekövetkező armaggeddonról a tizenkettes sííta propaganda, és mennyire veszik ők ezt komolyan…elárulom: nagyon).

    És még jó sok mindenről nem szól, amihez az USA – nak baromira semmi köze.

    Szólhatna pl. az iszlám világban immár generációkat teljesen megfertőzött Nyugat – USA – Izrael – siker – mindenellenes, legtöbb helyen HIVATALOS, ÁLLAMI SZINTŰ gyűlöletpropagandáról is, mellyel óvodáskortól őrjítik a népet.

    És ami olyan jellegű, hogy hitler és göbbels – töröltessék ki a nevük – mehettek volna a mai iszlamistákhoz szakmai gyakornoknak…

    “…Izrasztinán…”

    - ????!!?!?!?!?!?!?!?

    Gratulálok, ez egy igazi stratégiai – politikai zseni kijelentése, aki MAXIMÁLISAN TISZTÁBAN VAN a realitásokkal.

    “…mostantól az ENSZ központjának Líbiában kellene lennie, hiszen az Egyesült Államokban súlyos biztonsági kockázat van jelen…”

    - Az USA és szövetségesei 9/11 – óta rendkívül hatékonyan védik magukat a nemzetközi és belföldi terror ellen. Ebbe beletartozik a nyílt háború, a civil adminisztráció, a titkosszolgálatok soha nem látott koordinálása, kiszélesített jogkör, stb.

    Líbia, az egyik iszlamista terrorállam, szémtalan terrorbanda korábbi és jelenlegi aktív támogatója, számos terrorakció kitervelője ezzel szemben, tutifrankó biztonságot garantál mindenkinek, mindenhol…

    :( ((

    Jaj, gyerekek, ne már, ez tényleg egy fogyatékos óvodás kölök színvonala…

    …”ráadásul az odautazó vezetőknek az időeltolódás miatt az ún. jet lag betegséggel is meg kell küzdeniük…”

    - És ne feledjük, hogy a Hold nem megfelelően keresztezi a Jupiter pályályát sem, így a mezei nyulak táplálkozási szokásai felborulhatnak…

    Elohim BeShamaim…Jumala Tahden…Por Dios Gracias…My God…Uramisten…

    :( ((((((

    A női jellegű ruciról, melyben kadafi bedzsmbózott az ülésterembe, egészen extrém fejéről most ne is írjunk semmit…

  8. janikisherceg
    szeptember 25th, 2009 @ 17:35

    Remélem minden általad felvetett dologra tudok ellenvéleményt mondani.
    “Most hagyjuk az iszlamizmus és iszlámnácizmus II. VH vége óta elkövetett rémtetteit, melynek alsó hangon is 5 – 10 millió halottja van azóta, és amit egyetlen iszlamista népvezér (ez sem) akar valahogy emlegetni…”
    Miért nem emlegeted a “fejlett nyugat” 2. VH utáni ténykedését? Vietnam, Irak, Dél-Amerika, Algériai függetlenségi háború stb. Ezekben a konfliktusokban is összejön a 10 000 millió szóval nem kéne emlegetni. Ebben a felsorolásban nem szerepel az Izrael által elűzött és meggyilkolt tömegek!
    1. Miféle tömegpusztítás? legyünk konkrétak. Az, hogy egy állam valamit meghirdet még nem feltétlenül azt jelenti, hogy azt teszik. Irakban marha mód elvitték a demokráciát. Mindenki boldogabb lett, hogy elűzték a csúnya diktátort. Csak pár 100 ezren haltak meg. A tálib rendszer elsősorban a nyugati gondolkodásmód ellen hirdetett háborút. Ez az elvrendszer meg van győződve saját igazáról és főleg az egyén szabadságáról fel sem tételezve azt, hogy erre esetleg az egyénnek nincs is szüksége.
    Másrészről viszont a jelenlegi Afgán kormány is fegyverekkel és népirtással jutott hatalomra de hát ugye nem baj ha gazember ha a mi gazemberünk.
    2. Sertésinfluenza – a story szerint ugye az a helyzet (mint mondjuk a tyúkkórnál is), hogy a sertésekről terjedt át az emberre . Ez marha szép csak genetikailag olyan esélye van mint az ember és ló szaporodóképes utódának. Semmi. HA nem is maga a vírus készült laboratóriumban de a körülötte kialakított hisztéria nagyon jó üzlet egyeseknek. A lényeg az oltóanyag!
    3. Az USA modern kori helyzete. A régi világban még egyszerűbb volt az ember dolga mivel tudta ki az ellenség. Ebben más a mai világ, nehéz felismerni az igazi ellenséget. Irán nem a világot fenyegeti elpusztítással hanem Izraelt és az USA-t. A kettő bizony összefügg. Jelenleg Izrael az egyetlen oylan “modern” ország, ami ENSZ felhatalmazás nélkül létezik és ezzel semmi baj. Legutóbb Irakot azért rohanták le mert nem tartotta be az ENSZ határozatait. Izrael még egy rá vonatkozó határozatot nem tartott be (volt pár) mégse rohanta le senki. Hogy Irán miért készít atomfegyvert? Mert 2000 km onnét van egy ország, aminek van atomfegyvere mégse érdekel senki, nem engedi be az ellenőröket (Irán se tette, embergót kapott) és ez senkit nem zavar. Ez az ország már egyszer megtámadta Irán, szóval Irán jogosan fél.
    Izrael lakosságának 54 % volt arab a Gázai kivonulásig, a kivonulás után lett csak zsidó a többség. Tehát nem akkora jogtalanság az ha a palesztinok is részt kérnek az ország irányításából.
    Líbia tényleg terrorszervezeteket támogat, az USA pedig olyan politikai rendszereket, amik elnyomják a saját népüket. Csak a módszer és az áldozatok száma különbözik! (Argentín katonai junta, Pinochet, az iráni sah rendszere csak a legismertebb)

  9. III. Konrad
    szeptember 25th, 2009 @ 20:06

    kisherceg:

    “Remélem minden általad felvetett dologra tudok ellenvéleményt mondani…”

    - Hát, nagyon nem jött be.

    Öveket becsatolni, ez hosszú mondóka lesz, de szerintem érdemes elolvasni.

    START.

    “Miért nem emlegeted a “fejlett nyugat” 2. VH utáni ténykedését?”

    1. Mert ezek a dolgok MA történnek, nem 50, 60 évvel ezetlőtt.

    Az agyhalott afrikai és iszlám diktatúrák nem tudom, meddig akarnak még ezzel a hülyeséggel takarózni.

    2. Mert most nem erről volt szó.

    3. Mert a “fejlet nyugat” kivonulása után mindenhol kitört a totális anarchia.

    “…Ebben a felsorolásban nem szerepel az Izrael által elűzött és meggyilkolt tömegek!…”

    1. Izrael által elűzött arabok…na nem egészen.

    Az 1947 – ‘48. háborúban az arabok nagyrészt az arab népvezérek propagandájának, és felszólításának hatására menekültek, mert kb. ez volt a koncepció: “jönnek a legyőzhetetlen arab seregek, kiirtják a zsidókat, addig ti meneküljetek el, aztán majd visszajöhettek.

    Nem így történt…

    És akkor az iszlamista rezsimek által elüldözött kb. 800.000 zsidóval mi a fene van?

    Tudsz te erről? Nem, mi?

    2. Izrael által elkövetett…micsodák?

    Tömeggyilkosságok? Hol, mikor? Egy konvencionális háborúban, mikor a terrorgengek a civileket tömegével használják élő pajzsként, onnan lövöldöznek, aztán erre válaszul befigyel egy lövedék, és megmállik mindenki…

    …akkor ezek legyilkolása mégis, kinek a felelősége?

    Netán’ sabra – satilára gondolsz, melyet a libanoni arab falangisták tettek, NEM a CAHAL?

    Vagy mire?

    Esetleg a “jenini mészárlásra”, amikor az arabok, meg a velük szövetséges nácik már 5000 halottról rikácsoltak, aztán független enszes bizottságok is tizenvalahány halottat tudtak felmutatni?

    Áh…

    “Miféle tömegpusztítás? legyünk konkrétak”

    - Jó, ezt lesd, csak a legnagyobbak:

    Irak – irán háborúja, kb. 1.500.000 halott összesen

    Szudán, kb. 300.000 – 500.000 halott (eddig, az utóbbi 10 évben)

    Indonézia: 250.000 halott kb, a Szuharto féle őrjöngés előtt, közben, után.

    Irak, kb. 150.000 kurd legyilkolása (”önnépirtás”).

    Afganisztán, 1979 – től napjainkig (NEM a “megszállók” ellen, hanem a baddaháborúk, törzsi népirtások!!!): kb. 1.000.000 halott

    Algéria: bandaháborúk, ‘90 – es évek, kb. 50.000 halott

    a többi most nem jut eszembe, majd megkeresem.

    És ezek “CSAK” a muszlim “önnépirtások”, ezekben nincs benne a muszlim agressziók áldozatainak száma nem muszlimok ellen, pl. Pakisztán India elleni háborúi…

    COMPRENDE????

    “Irakban marha mód elvitték a demokráciát. Mindenki boldogabb lett, hogy elűzték a csúnya diktátort. Csak pár 100 ezren haltak meg”

    1. Irakban a cél kettős volt:

    - Eltakarítani a világ egyik legvszélyesebb elmebeteg diktátorát, esz. husszeint. Namost, ez a husszein arc ugye, nem csak a nyugatot akarta lenyomni, hanem – elsősorban – a környező öszes arab diktatúrát, és iránt.

    Miért?

    Olajért, de tényleg!

    Mikor husszeinnek meszeltek, az arab félszigeten gyakorlatilag mindenki fellélegezhetett.

    - Átvinni a háborút az ellenség területére (alapvető stratégiai célkitűzés, mióta szervezett hadviselés létezik a történelemben).

    A nemzetközi tömeggyilkos iszlamizmus elleni háborút pedig át kellett vinni az ő területükre: irak, és afganisztán.

    Tetszik, vagy nem: vagy MI, vagy ŐK.

    2. Pár 100.000 halott? Bizony!

    Ebből kb. 50 – 80.000 írható közvetlenül a Szövetséges hadműveletek számlájára, többségükben katonák.

    A többi az iszllámnáci tömeges önnépirtás, bandaháborúk, felekezeti tömeggyilkoságok, és a segélyek lenyúlásának az eredménye (pl. husszeinék pont ezt tették).

    “Másrészről viszont a jelenlegi Afgán kormány is fegyverekkel és népirtással jutott hatalomra…”

    - Nem, a Karzai féle társaságot a Szövetségesek hagyták hatalomra jutni, és kivételesen akkor pont nem volt semmiféle népirtás, ilyesmit egyetlen nemzetközi megfigyelő sem jelentett (te Kicsi Herceg, ezt csúnyán benézted…).

    “… de hát ugye nem baj ha gazember ha a mi gazemberünk…”

    - Így van.

    “Sertésinfluenza … a sertésekről terjedt át az emberre … genetikailag olyan esélye van mint az ember és ló szaporodóképes utódának. Semmi”

    - Marhaság, tessék megnézni az ezzel kapcsolatos orvosi tanulmányokat, figyelni a híreket.

    Nehogy már összekeverjük a fajok közötti szaporodás témáját a fajok között terjedő betegségekkel, ez viccnek is rossz!

    De tudod, mit?

    Nekem nyilván nem hiszel, ezért szépen ballagj be a legközelebbi egyetem genetika tanszékére, és kérj kihallgatást az egyik profsszortól .

    Segíteni fognak; tudom, mert én is voltam genetika tanszéken tájékozódni, de teljesen más ügyben. A prof még örült is, hogy lám, egy külsős érdeklődő.

    “…a körülötte kialakított hisztéria nagyon jó üzlet egyeseknek…”

    - Hülyeség, ezekbe az influenzákba elég sokan belehaltak már, és további milliók vannak veszélyben.

    Állatról nagyon is terjedhet betegség emberre, ez nem csak genetika kérdése.

    Ja, vagy ez sem így van, ez is egy Nagy Összeesküvés, amit Most Jól Lelepleztek….Valakik?

    :( (((

    “Ebben más a mai világ, nehéz felismerni az igazi ellenséget…”

    - Akkor javaslom, látogass meg pár iszlamista internetes oldalt, olvasd el a Muslim Brotherhood Projectet, és kezdj el intenzíven olvasni szakirodalmat a témában (iszlám VS a Világ)

    Magyarul is vannak jók, Rostoványi Zsolt tankönyvei, Bernard Lewis írásai, és pl. Gilles Kepel “Dzsihád” című, 600 oldalas szaktanulmánya kezdetnek meg is teszi.

    Amíg legalább ezeket nem dolgoztad fel, nem nagyon kéne hozzászólni ehhez…de most komolyan…

    “Irán nem a világot fenyegeti elpusztítással hanem Izraelt és az USA-t”

    - Marhaság, tanulmányozd a tizenkettes sííta apokalippszis – víziót (amit ezek TÉNYKÉNT kezelnek), valamint halgasd meg a pszihopata törpe, az iráni “elnök” háborodott kijelentéseit (te, ez a csávó tényleg bolond, most nem Izrael – USA – Mindenki ellenes dühöngései miatt…tudod, miről bszélek? Nem? NA, csak kérdezd, elmondom!)

    Az iráni iszlámnácik elsődleges célja Izrael elpusztítása (de kedves tőlük…), aztán az USA, utánna pedig lényegében mindenki, aki nem lesz tagja a dar – al – islamnak (tudod, mi ez?).

    Ők mondták, nem is egyszer…

    “Jelenleg Izrael az egyetlen oylan “modern” ország, ami ENSZ felhatalmazás nélkül létezik és ezzel semmi baj…”

    - Jó.

    Még egy ilyen, alapvető ismeretek teljes – totális hiányáról árulkodó kijelentés, és részemről vége a veled folytatott eszmecserének.

    1. Na, figyeld csak, mi volt 1947. november 29 – én az ENSZ közgyűlésen?

    181. határozat?

    Mond ez neked valamit?

    Nem? Persze, hogy nem, másképpen ekkora marhaságot nem írtál volna le.

    És aztán, kik, mikor ismerték el a megalakult Izraelt, 1948. május 14 után?

    (ja, nem tudod, mi volt ‘48 május 14. – én?)

    2. ELég sok olyan államcsökevény van viszont, melyet az ensz tényleg nej ismer el, ilyen pl.

    “Legutóbb Irakot azért rohanták le mert nem tartotta be az ENSZ határozatait..”

    - Ez is tévedés, mint gyakorlatilag minden, amit edig írtál.

    Fentebb írtam, irakot miért kellett lezúzni, még egyszer nm írom le.

    Ja, és felhívnám a figyelmed az első öböl – háborús koalíció öszetételre, melyben bőven részt vett Egyiptom, Szíria, Omán, Katar, Pakisztán, és még egy halom környékbeli arab diktatúra is…vajon miért?

    ?!?

    OK, amiket ez után írtál, az az eddig soroltakon is túltevő zagyvaság, nem lehet vele érdemben foglalkozni.

    ***

    Nos…

    Miután ezt az EGÉSZET elolvastad, mondanám, mi a gond veled.

    Ugyanaz, mint az átlagemberek többségével (”átlagember” alatt most nem az átlagos félanalfabétákat értem, hanem az átlagos hírfogyasztókat).

    - Az alapvető információk teljes – tökéletes hiánya.

    - Hogy geostratégigi és geopolitikai kérdésekhez akarsz hozzászólni, ráadásul a legbonyolultabbakhoz még ezeken a témákon belül is, minimális tudás nélkül.

    - Hogy hallasz valami hírmorzsát, és azt hiszed, most már tudod a Frankót.

    Nálam azzal ütötted ki a biztosítékot végleg,, mikor odakarcoltad, hogy “…biz ám, Izrael ensz felhatalmazás nélkül léátezik…”

    Miért?

    Mert lehet sok hülyeséget összerotyogtatni mindenről, így Izraelről is, de azért egy konkrét TÉNYNEK homlokegyenest ellentmondani…(181, UNO – resolution)…ráadásul úgy, hogy látszik, az életben nem hallottál még a 181. – ről…meg hogy gőzöd nincs Izrael megalakulásának 67 éves előzményeiről. és körülményeiről…

    (azért pont 67 év…na, miért? Házi feladat, tesék utánnanézni!)

    OK, végül, ezt kérlek, vedd komolyan, nem csak a 181 – re vonatkozóan (mert ezt ott írtam le, de megismétlem), hanem úgy általában:

    Még egy ilyen, alapvető ismeretek teljes – totális hiányáról árulkodó kijelentés, és részemről vége a veled folytatott eszmecserének.

    ***

    Ha komolyan érdekel ez az egész, én tudok segíteni, hol indulj el (netss anyagok, szakirodalom, videók, stb., stb).

    De ez azzal kezdődik, hogy nem írsz többé olyasmit, amivel minimálisan sem vagy tisztában, hanem KÉRDEZEL, ha valamit nem tudsz.

    Jó éjt.

  10. GaceTillerro
    szeptember 26th, 2009 @ 09:53

    Először is köszi a hozzászólásokat, néhányat töröltem mert semmi köze nem volt már a témához.

    De minek személyeskedtek? Vitázni anélkül is lehet.

  11. III. Konrad
    szeptember 26th, 2009 @ 11:19

    Gace:

    - Mint mondottam, nálam akkor szokott elszakadni a cérna, mikor valaki ugyanazt a marhaságot újra és újra leírja / mondja, hiába érvelek, bizonyítok, stb.

    Amúgy teljesen igazad van, nem kellene személyeskedni.

    Főleg, ha az illető / illetők, akik ezt elkövetik, bizonyíthatóan tévednek, nincsenek tisztában azzal, mihez szólnak hozzá.

  • Archívum

  • Címkék